adoptie bulgarije

• Robinjo

Hallo moniek en Wilma,

Hoe hebben jullie het gedaan wat psychiater betreft?

• greeniegirl

Hallo,

Wij willen ook heel graag uit Bulgarije adopteren, maar ik heb even een vraag.

Jullie hebben het over een psychiater, wat moet je daar doen??

Alleen net als medisch onderzoek of niet??

We horen het wel.

groeten,

Annemiek en Marcel

• c.m

Toegang tot de hyves groep voor adoptie Bulgarije is iets veranderd. Vanwege vele verzoeken is het als vervolg:

Als je op zoek bent naar informatie over Bulgarije en je weet zeker dat je wel in aanmerking komt voor de procedure via k&t dan kun je je aanmelden. Allen als het toch een ander land wordt met alle respect, wordt er verzocht je af te melden van deze adoptie groep Bulgarije.

Verder is natuurlijk iedereen welkom ide al bezig zijn met Bulgarije.

Groetjes Claudia

• Robinjo

Hallo adoptiefouders,

Ik ben bezig ALLE belangrijke informatie te verzamelen en deze te centreren op mijn website, www.adoptie-bulgarije.tk

regelmatig een kijkje nemen dus.

groet Robin

• Erica

Hallo Robin,

Ik heb even een vraagje: op de door jou genoemde site wordt gezegd bij de eisen dat je geen kinderen mag hebben. Voor zover mij bekend stelt K&T dit niet als eis voor Bulgarije. Ik had hen aan de telefoon en zij kennen mijn situatie en zeiden dat wij ook voor Bulgarije in aanmerking komen. Wat is nu juist?

Groeten,

Erica

• c.m

Hallo Erika,

Als k&t tegen je zecht dat jullie in aanmerking kunnen voor Bulgarije is dat een goed teken en mischien wel veranderd. Weet wel van mensen die een kindje hebben geadopteerd vanuit Bulgarije en dat ze een ander land moeten kiezen voor tweede procedure. Als je voor bulgarije zou willen gaan toch maar een gesprek aangaan met ze om zeker te weten of het kan.

Hoe ver zijn jullie met de procedure?

Groetjes Claudia

www.onswereldwonder.web-log.nl

www.bulgaartjes.hyves.nl

• joepie@home.nl

Volgens mij klopt het niet dat Bulgarije alleen maar kinderloze stellen accepteert.

Wij hebben onlangs de intake gehad bij K&T en het gaat om onze 3e procedure.

• Erica

Hallo Claudia,

Ik heb gisteren post van K&T gekregen en daarin staat dat je ook in aanmerking komt als je 1 biologisch kind hebt.

Ik denk dus dat Bulgarije zeker nog een optie is voor ons.

Wij hebben net ons 1e raadsgesprek gehad bij ons thuis en direct als wij terugkomen hebben wij ons 2e gesprek. Hij gaf aan dat het derde gesprek gebruikt zal worden om het rapport te bespreken. Wij hebben gezien onze leeftijd en de leeftijd van ons zoontje geen tijd om ergens op een pre-wachtlijst te komen dus dan blijft er weinig over. Maar gelukkig hebben wij geen voorkeur voor een land dus dat scheelt.

Groetjes,

Erica

• m.d

Hallo,

Wij zijn ook met bulgarije bezig en het maakt idd niet uit of je wel of geen kinderen hebt. Het is geen eis dat je kinderloos bent.

• Monique*

Nog een opmerking over je site, want je kunt als alleenstaande ook adopteren uit Bulgarije, zie site van K&T.