adoptie bulgarije

• karin

Hallo,

Wij hebben volgende week het medische onderzoek, en gaan daarna het gezinsonderzoek in. Wij hebben ook voor bulgarije gekozen, maar ik zag op de papieren dat er vorig jaar geen kinderen uit dit land naar nederland zijn gekomen. Is dit land net weer in opkomst? Ik vind het ook jammer dat er bijna geen informatie over te krijgen is.

Groeten Karin

• c.m

Hallo Karin,

Het is zo dat er nog niet zo veel kinderen vanuit Bulgarije naar Nederland zijn gekomen maar op dit moment wordt de groep wel steeds groter die bezig zijn met adoptie uit Bulgarije.

Je kunt lid worden van www.bulgaartjes.hyves.nl waar de apirant ouders heel leuk contact hebben met elkaar. Allles kun je vragen over adoptie Bulgarije. Als je lid wil worden eventjes je eigen voorstellen bij de groep en je kunt mee krabbelen.

Groetjes Claudia

• karin

Hallo,

Wij hebben besloten het pas te vertellen als we beginseltoestemming hebben. Dus ik word nog niet lid van de hyves, want dan ziet iedereen dat..

Wel jammer, maar nog ff wat geduld voor ons!

Groetjes Karin

• c.,m

Hoi Karin,

Succes hoor met de BT. Hyves is een besloten groep alleen mensen die toestemmig hebben gekregen van mij mogen lid worden. En dan nog alleen als ze echt bezig zijn met adoptie Bulgarije. Als je ooit lid wil worden om in contact te komen met andere zien we je wel verschijnen. Als je vragen hebt mag je ze ook altijd persoonlijk stellen hoor per email.

Groetjes Claudia

• Caroline

Hai Claudia,

Ik zit in de procedure voor adoptie voor Bulgarije. Alle documenten aan het legaliseren. Ik zou graag mij bij jouw Hyves site aansluiten. Zat al te zoeken maar kan je niet vinden. Hoe kan ik je vinden?

groeten

Caroline

• Jantina

Hi Caroline,

Op onderstaande link vind je de hyves voor Bulgarije. Ik ben zelf ook lid van deze club. Tot ziens daar. Groetjes Jantina

http://bulgaartjes.hyves.nl/

• Esma

We hebben binnekort weer een gesprek bij K&T voor adoptie uit Bulgarije. Om allemaal niet te lang te laten duren willen we alvast papierwerk gaan verzamelen. Kan iemand mij vertellen wat we nodig hebben.

groetjes

• c.m.

Hallo Esma,

Kan mij voorstellen dat je liefs zo snel mogelijk de papieren wilt verzamelen maar ik denk dat je beter eerst het gesprek kan afwachten en dan krijg je op papier wat je moet verzamelen. De dokumenten zijn maar heel kort geldig dus als je ruim voor die tijd alles al klaar hebt liggen is de datum van de apostille,legalisatie verlopen en dan weer alles opnieuw doen. Bovendien extra kosten wat niet nodig is.

Groetjes Claudia

moderator : www.bulgaartjes.hyves.nl

• Corina

Het is de bedoeling dat we ook voor Bulgarije gaan. Is er iemand die een psychiater weet in de buurt van Steenwijk? Groot probleem om die te vinden. Laat het me weten alsjeblieft!

• Germaine

Wij bezig met adoptie uit Bulgarije, we moeten nu veel informatie/papieren verzamelen, kent iemand een psychiater uit Brabant die op korte termijn zo vriendelijk zou willen zijn de medische verklaring in te vullen.

We hebben een lijst van K en T gehad, deze zijn echter allemaal in het noorden van het land.

kent iemand een notaris die eea zou willen legaliseren….wij wonen zelf in Breda.groetjes Germaine