Special focus, gematched! Maar dan:

• Eke

Ze hebben het toch altijd over 99% kans dat alles oke is en het gewoon doorgaat. Het enige dat k en t zegt, is dat elk geval verschilt en dat het niet vreemd is dat we nog niks gehoord hebben. Overal wordt gesproken over 3 weken tot het voorstel, wij wachten al ruim 4 weken. Ik word er steeds onzekerder van. Het zou maar niet doorgaan. Dit is onze laatste kans op een 2e kindje. Als we door China afgewezen worden, om wat voor een reden dan ook, zal dat een volgende keer weer gebeuren. We willen dit jongetje zo ontzettend graag en het heeft nu al een plaats in ons hart veroverd!

• sprokkeltje

whaaah fotos zijn binnen..

pat had ze even apart gelegd ivm dat hij even weg moest en hij ze tegelijk wilde bekijken samen!

Het is een dottetje ons kindje!

• Eke

Ik kan mij nog herinneren hoe het bij onze zoon was. Echt genieten en steeds weer opnieuw naar die fotootjes kijken! We kregen er gewoon niet genoeg van! Superfijn voor jullie, dat ze er dan toch eindelijk zijn!

• sprokkeltje

Het is echt superbijzonder en zo mooi!

Het is echt ons kindje al..wauw…

• pc

Wat kun je verliefd zijn hè….

Fijn dat je eindelijk de foto's hebt, geniet er maar lekker van.

• Nathalie

Geniet ervan!!!

• Hermine

Wat super dat je de foto's hebt! Nu lekker wegdromen over jullie kindje. Heel veel plezier en geniet ervan!

• sprokkeltje

Ja je kan echt verliefd zijn hoor!!

Ons manneke…wat een dotje!

• Eke

We hebben na 5 weken nog geen voorstel (k en t had afgelopen vrijdag nog steeds niks binnen), terwijl we in februari gematched zijn. Zouden wij dan toch net niet bij die 99% horen? Ik zou niet weten waarom, maar in adoptieland weet je nooit…. Duim maar voor ons, dat wij ook gauw naar de fotootjes van ons mannetje kunnen staren. Ik wil er gewoon niet aan denken, dat het niet door gaat! Ons mannetje hoort nu al bij ons, hoe gek het ook klinkt.

• Paulina C.

Hoi Eke,

Wat zenuwslopend…..! Hopelijk komt het toch allemaal goed. Wat houdt het nou in dat KT jullie ‘gematcht’ heeft? Wat krijg je dan te horen? En wat hoor je dan bij het officiele voorstel?

Hopelijk nu HEEL snel nieuws voor jullie!