Proficiat! Er is weer licht in de duisternis!
Anne2 en csekka,
Jullie hebben lang op de LOA moeten wachten mijn vraag is nu:
Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met het tellen van de wachttijd?
Vanaf het moment DNC, inlogdatum, matchdatum of voorsteldatum???
Ik tel voor ons vanaf onze inlogdatum wat op het dossier staat en die is 15mrt maar of ik dan goed tel???
Groetjes
Wij hebben eerst het voorstel gehad, inclusief de voorlopige toestemming van China ( PA ) en van onze Justitie.
Daarna papieren verzameld.
Tegen ons werd gezegd dat je dan vanaf de inlogdatum moet tellen en dat het dan 1-3 maanden duren kan tot de LOA.
Op een gegeven moment weet de vergunninghouder dat je in de revieuw bent aangekomen en dan duurt het nog ong. een maand of korter. Dat is tenminste wat onze verg.houder zegt, maar als je papieren er al liggen gaat het natuurlijk anders.
Wij hadden 2,5 mnd. na voorstel de LID. 1 maand daarna waren we in de revieuw aangekomen en 12 dagen daarna de LOA.
Na terugsturen van de LOA duurde de TA 5 weken.
Dat zijn dus weer verschillende antwoorden. Bij de ene persoon zegt de VH vanaf het moment van voorstel, En de andere keer zeggen zae vanaf het moment van LID. Hoe moelijk is het om nu te zien wanneer je de LOA kan verwachten?
Bij ons betekent het dus dat we voorstel hebben gehad op 16 maart. En LID is waarschijnlijk 1 april.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?