voorstel niet veel info

• MCP

Anna09 geeft aan dat het niet om China gaat en dus om een ander land. Bij China matcht VGH zelf, bij veel andere landen niet, ook de SN niet.

• B

aha, komt denk ik omdat er zoveel andere voorbeelden bij worden gehaald.. Het kindje van summer komt wel uit China heb ik begrepen en daar ging ik van uit.. Van andere landen weet ik het niet dus daar meng ik me ook niet in ..

• summer-2424@hotmail.com

we hebben besloten samen om niet het voorstel aan te nemen, daar er te weinig info .

dit hebben we ook kenmaar gemaakt al vgh.

dat we mede door hun geen echte goede keuze kunnnen maken gaat ons zeker niet in de koude kleren zitten we hebben er super lang overgepraat ook wel gehuild erover hoe het toch mogelijk is een voorstel dat vlgs ons geen echt voorstl; meer kan zijn door te weinig info dat zeker van belang is,

balen balen woorden schieten te kort en nu lees ik op een andere topic ook van kind en toekomst Adoptie Polen en FAS, hoe ernstig et zijn kan !!!!

pfff ben er stil van hoe is het mogelijk , wij moeten wel aan allerlei eisen voldoen met het hele voor traject en het lijkt wel andersom of als je een reele vraag stelt dat je maar blind ja moet zeggen voelt zeer onrechtvaardig aan, dat we eigenlijk door te weinig info nee hebben moeten zeggen

woorden schieten te kort dat het maar zo allemaal kan =((((((((

• Yuut

Sterkte, Summer, moet geen makkelijke tijd voor jullie zijn nu, knap dat je deze beslissing hebt durven nemen.

Yuut

• MCP

Heel veel sterkte toegewenst.

Ik weet zo even niet goed wat ik moet zeggen.

Wat zullen jullie je machteloos voelen.

Ik vind het heel verdrietig.

Heel veel sterkte hoor.

• sprokkeltje

Oh meid toch..

Heel goed te begrijpen jullie beslissing..

Wat zei k&t? Krijg je nou wel een nieuw voorstel?

Kan me voorstellen dat jullie vertrouwen in de vgh helemaal weg is…

Sterkte!

• Paulina C.

Jee Summer, wat een moeilijke en bijna onmenselijke keuze. Sterkte…. Hoe reageerde VG?

• summer-2424@hotmail.com

die reageerde met meer info hebben we niet en zo gaat het , we gaan niet meer info vragen alleen in erge gevallen, strange vinden we het nog steeds allemaal .

blijft nu de vraag gaan alle vg zo de matchting? Wie weet dat…..

• MCP

Nee hoor, niet elke VGH matcht zo, ik weet dat Meiling bij ons SF kindje de info van 1 jaar geleden te oud vond.

Ze hebben eerst nieuwe info gevraagd en daarna ouders voor het kindje gezocht.

Waren moeilijk te vinden, dus oproepje uiteindelijk, daar hebben wij op gereageerd.

Toen wij later zelf om bepaalde info vroegen heeft Meiling daarnaar gevraagd en was er binnen 1 maand weer nieuwe info alsmede een nieuwe echo vanuit China.

Ik weet wel dat WK bij vrienden van ons een match heeft gedaan van een kindje van 14 mnd met een dossiertje van toen het 5 mnd was. Ik vond dat vreemd, een baby van 5 mnd kan heel veel dingen nog niet, dus wie zegt of de ontwikkeling goed was toen het 14 mnd was? Heeft het leren omrollen, zitten, staan etc.

Toen wij dus ons voorstel kregen met zeer recente info heb ik aan Meiling gevraagd of zoiets mag, kindje van 14mnd met dossier van toen het een baby van 5 mnd was. Ze gaven toen aan dat zij dat nooit zo zouden doen omdat er dan veel belangrijke info over de ontwikkeling mist.

Summer, ik ga jou binnenkort even persoonlijk mailen.

Hou je taai, dit gaat je niet in de koude kleren zitten.

• B

Ook bij ons was het zo dat ze eerst recente info hebben gevraagd en toen pas het voorstel aan ons hebben gedaan. Ze hebben wel in de tussentijd zonder dstvwe het wisten de LOA aangevraagd . Ze hadden wel het vertrouwen dat het goed was maar wilden wel eerst zekerheid voor we ze het voorstel deden. Ze vertelden ook best veel nog voor ze het geslacht vertelden en we ja zeiden.