Dat kan, dat jij dat niet gepast vindt. De documentairemaaktster heeft ze 5 jaar lang intensief gevolgd, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten, niet?
Je vindt ook dat de diverse soorten uitkeringen in Nederland maar gestopt moeten worden? Om de mensen niet “lui” te maken?
Wat ga je zeggen tegen je kinderen als ze vragen: waarom heb je mijn ouders niet financieel of anderszins ondersteund zodat ze ons zelf groot konden brengen?
Ik zei overigens niet willen, maar kunnen. Dat is nogal een verschil hoor.
Dat is jouw mening. Niets weten is echter ook weten. En geen goede adoptie? Want? Niet legaal bedoel je ofzo? Dat zijn er tientallen duizenden: Korea, China… En wat als legaal afstand doen volgens de wet niet mogelijk is? Niet uit dat land adopteren?
Standaard gebruiken snap ik niet.
Maar kan goed zijn dat voor jou het grootbrengen van een vondeling te zwaar is. Dat zal inderdaad niet iedereen aan (willen) kunnen. Ik (zelf een kind gedragen en ter wereld gebracht, dat blijkt nogal uit te maken heb ik door de jaren heen onder meer alhier gemerkt) zou de jouw omschreven gang van zaken niet aankunnen. Dat mag, lijkt me. Toch?
Waarom was die zin nou onderstreept?