waarom zo negatief over jonge kindjes en de VS???

• Anneke

Citaat van Claudette:

“Maar dat zijn ws. de laatsten die het zullen lezen.”

Dit is waarom mensen zo fel reageren tijdens deze discussies. Zolang jij op deze neerbuigende toon over mede-adoptieouders schrijft zul je nooit een volwassen discussie op gang krijgen.

• Anja

Ah joh, die Claudette neemt toch niemand serieus.:P

• Claudette

Was jij niet degene die nog nooit gehoord had dat de term birthmother/geboortemoeder omstreden is, basisinfo voor een uit de VS adopterende ouder?

Of is dit weer een andere Anneke?

Dan mijn welgemeende excuses.

Je hebt het boek gelezen begrijp ik. Wat vond je ervan?

• Anja1

Goh, wat grappig, om onder de naam Anja te gaan posten…

Claudette en alle anderen… dit is dus een andere dan Anja1. Die het heel erg met Claudette eens is, en iedereen aanraadt om de links die zij stuurde eens goed te bekijken.

Groet,

Anja

• Claudette

Klopt. Ik ben veel te onnozel en vooral druk met kantklossen.

En die websites vol met op AA kinderen wachtende Amerikaanse aspirant adoptieouders heb ik zelf gemaakt.

:D

• Anja1

Dag Anneke,

Wat een makkelijke redenering zeg - iemand doet in jouw ogen neerbuigend (ik lees niets neerbuigends, meer een nuchtere constatering eigenlijk) en dan hoef je er niets mee en zeker geen volwassen discussie te voeren… Ja, zo lust ik er nog wel een paar…. Waarom ga je dat boek niet eens eerst lezen? Of verdiep je je in de ontwikkeling rondom de benaming van biologische moeders? Het is zo makkelijk om alles wat gezegd/geschreven wordt weg te schuiven….:-(

Groet,

Anja

• Claudette

Toch geen andere Anneke denk ik bij nader inzien.

Wel grappig trouwens:“neerbuigend”, uit jouw mond:

- Claudette, alsjeblieft, jouw bijdragen zijn te onnozel. Laat het aan de andere drie over.

- Haha wat ben je voorspelbaar Claudette

- Type meeloper: spuit elf die ook wat roept nadat de stoere meiden het echte werk gedaan hebben

- Toe, make my day en ga hier ook zo sneu op in!

- Claudette, neem mijn advies ter harte en zoek een andere hobby.

- Tip; kantklossen.startpagina/prikbord

Maar goed: wat vond je van het boek?

• Claudette

Ja. En hoeveel kinderen zijn er inmiddels voorgesteld?

K&T (al jarenlang) kennende wordt het verdiende geld rechtstreeks in projecten teruggestoken. In dit geval zeer waarschijnlijk in daadwerkelijke ondersteuning van First Mothers, zodat zij hun kind zelf kunnen grootbrengen.

• Anja

Claudette Schreef:

——————————————————-

> Ja. En hoeveel kinderen zijn er inmiddels

> voorgesteld?

> K&T (al jarenlang) kennende wordt het verdiende

> geld rechtstreeks in projecten teruggestoken. In

> dit geval zeer waarschijnlijk in daadwerkelijke

> ondersteuning van First Mothers, zodat zij hun

> kind zelf kunnen grootbrengen.

Diezelfde Kind en Toekomst dat het schandalig vond dat er zulke jonge kinderen vanuit de VS naar Nedeland kwamen er nu net zo hard aan meedoen?

• Hvd E

Het boek gaat toch over moeders die hun kinderen hebben afgestaan in de jaren 50 en 60 tot ca de jaren 70? Ik herinner me iets over de zaak Roe vs Wade dat zich in de jaren 70 afspeelde.