kindje op site KT - al ouders?!

• HB1

Hoi Paulina,

We hebben nog niks gehoord… Ik heb vorige week zelf gebeld omdat de 3 maanden inmiddels om zijn, maar ze konden ons eigenlijk niks nieuws vertellen. Er zit dus niks anders op dan af te wachten en de site in de gaten te houden zoals KT ons adviseerde. Het blijft dus nog even spannend denk ik…. :S

Groetjes, HB

• sprokkeltje

Sjonge jonge, das zo vervelend al die onzekerheid of onduidelijkheid he..

Maar goed ben benieuwd wie de papa en mama van dit ventje mogen worden!

• Paulina C.

Hoi,

Nou, ze houden de spanning er wel in zeg…! Ben heel benieuwd. Zou wat zijn als het jullie zoontje werd…! Hou je ons op de hoogte? Sterkte met wachten…!

Groeten,

Paulina

• HB1

Yep, spannend is het zeker!

KT zei vorige week aan de telefoon nogmaals dat ze meerdere brieven hadden van mensen die graag de ouders van dit kindje wilden worden dus waarschijnlijk krijgt dit manneke wel ouders, en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Als wij die ouders mogen zijn… heel erg graag natuurlijk!

Vraag me alleen wel af waarom er dan nog niet gematcht is… zeker nu de 3 maanden om zijn… maar waarschijnlijk mag/kan/wil KT dat niet zeggen. Heeft iemand dat al meegemaakt dat er toch nog na de termijn van 3 maanden gematcht werd? Kan KT die termijn verlengen? Heb dat KT ook gevraagd of ze dit kindje nu nog wel konden matchen, maar kreeg een “het kan zijn dat…” antwoord.

Als wij iets zouden horen, laat ik het in ieder geval weten!

Gr. HB

• sprokkeltje

Fantastisch zulke vage antwoorden haha!

Ik krijg dat ook altijd bij hen. Lijkt wel alsof ze daar in getraind zijn.

Heb het idee dat andere vgh wat opener zijn, of ligt dat aan mij?

Ik duim voor jullie mee hoor! En zo te horen krijgt dit mannetje gelukkig wel een papa en mama!

Ben ik heel blij om.

Maar zou super zijn als jullie dat gaan worden natuurlijk!

• noanoa

Heel herkenbaar, bovenstaande verhalen!

Zeker bij brandwonden kan ik niet begrijpen dat je een motivatie moet schrijven zonder dat je een arts gesproken hebt over de operaties die zullen moeten volgen, soms een leven lang! Het lijkt er haast op dat K&T kinderen met heftige special needs niet kwijt wil omdat ze dan meer en meer zware SN krijgen. Ook heb ik het idee dat ze alleen maar bemiddelen en totaal zich niet verantwoordelijk voelen voor de kinderen die ze op hun website hebben staan. Hoe is het mogelijk dat er soms totaal geen medische rapport beschikbaar is? Er gaat zoveel geld om in adoptie. In alle landen is medische hulp voor handen, het kost alleen geld. Laat dit nou juist het probleem zijn. Waar gaat het geld heen? Niet naar de kinderen…Niet naar de kinderen daar waar nog geen ouders voor gevonden zijn en waar wel medische hulp direct nodig is.

De manier van communiceren over kinderen waar je de rest van je leven goed voor wil kunnen zorgen is ronduit schofterig en kil is mijn ervaring.Ze zijn misschien het grootste adoptie bureau, maar ik hoop toch echt dat het er bij andere adoptie organisaties beter aan toe gaat. Vooral menselijker…

• Paulina C.

En vanochtend zijn de kindjes van 18 februari van de site afgehaald…. HB1, al bericht van KT?!!

• HB1

Nee niks gehoord van KT dus we gaan er van uit dat wij het niet geworden zijn.

Gr. HB

• Paulina C.

Wat jammer…. Toch onduidelijk dat ze het niet gewoon communiceren naar iedereen die een brief heeft geschreven. Maar, wie weet staat jullie kindje wel op de eerstvolgende shared list!

Groeten,

Paulina

• HB1

Ja dat vinden wij ook.

Onze documenten zijn nog niet naar China dus we doen nog niet mee met deze shared list. Maar voor jullie wel heel spannend denk ik?! Sterkte met wachten!