De €45.000 was vermeld door K en T toen zij nog bemiddelde voor Goldstein. Ik heb een dag of 10 geleden een mailtje met wat vragen gestuurd naar A New Way, maar geen reactie gehad.
En heb je Goldstein nog niet gesproken dan? Je kunt zijn telefoonnr toch wel vinden als je dit graag weten wilt? Waarom informeer je niet gewoon rechtstreeks maar via een forum als je de precieze kosten weten wilt. Steeds als iemand hier antwoord geeft krijgt diegene een reactie dat dat antwoord niet goed genoeg gevonden wordt.. Tja, misschien moet je gewoon degene bellen van wie je het graag weten wilt.
Hij bijt niet (tu)
Ik heb even de sommetjes gemaakt: het lijkt er sterk op dat Nederlanders gemiddeld ongeveer twee tot drie maal zo veel betalen voor adopties als Amerikanen. Ze horen in ieder geval bij de hoogste 5% in de kostenverdeling. Ook zijn binnenlandse adopties voor Amerikanen niet duurder dan adopties uit Rusland en China. Alle sommetjes en bronnen staan op mijn blog: http://dewereldisvaniedereen.blogspot.com/2011/12/nederlanders-betalen-de-hoofdprijs.html
Om die reden worden a.s. moeders “gecouncelled” richting bijvoorbeeld Nederland (zeer tolerant land zonder discriminatie). Afstand VS-NL ongeveer even lang als de strijkstok.
Goldstein gaat geen inzage geven in de specificatie van de procedurekosten voor een internationale adoptie: die gaven ze niet eens aan K&T en verloren daarmee een weliswaar kleine maar bijzonder lucratieve markt.
NB @Michiel: er komen wel degelijk caucasian zuigelingen naar Nederland.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?