Goed gedaan Elfje ik ga m tekenen.
Groetjes Hermine
Ik word hier echt zo misselijk van.
15 jaar geleden moesten wij 800 gulden betalen voor de via cursus (ook toen geen gratis koffie) maar ook wij kregen teruggave van de belasting, wij hebben ongeveer 12000 euro betaald voor de adoptie en dat was toen al veel geld.
Waar ik dus misselijk van wordt is dat er mensen zijn die het mooiste in de wereld zullen mislopen omdat het niet meer te betalen is en dat er mensen zijn die lekker oordelen die zelf hun gezin compleet hebben.
Wij hebben twee prachtige kinderen en ik word heel verdrietig als ik lees dat sommige mensen dit nooit zullen krijgen en alleen omdat ze dat stomme geld niet hebben.
Mensen heel veel sterkte ik leef met jullie mee.
Wij hebben ons begin oktober ingeschreven (na eerst bij wereldkinderen procedure te hebben opgestart voor colombia en daar weg gegaan) we hebben afgelopen week de vragenlijst ingevuld om op pre wachtlijst te komen.
Vrienden van ons hebben zich eind augustus ingeschreven, zij hebben 3 weken geleden intake gehad.
Wachtijd voor Colombia was 4 jaar. Was voor ons acceptabel, net als de zware SN. Maar wij waren niet op de hoogte van het feit dat bijkomende kosten nog wel eens rond 20.000 euro zouden zijn. Dat vertellen ze pas na de intake via een lijstje dat met de post kwam een week later. Nou het spijt me heel erg, maar we hadden best op bijkomende kosten gerekend, maar niet op 42.000 (bemiddelingskosten+ bijkomende kosten) om alleen al de kinderen tot in Nederland te krijgen, dan heb heb je het nog niet eens over onvoorziene zaken. We willen de kids ook iets te bieden hebben en daarnaast ook nog zelf kunnen leven als je begrijpt wat ik bedoel. De kosten bij K&T zijn een heel ander verhaal. Jammet dat we 1245 kwijt zijn die verdwenen in de zakken van Wereld kinderen voor al het weinige werk dat ze aan de intake fase hebben gehad…. Makkelijk verdiend voor hun, had er liever iets leuks voor gekocht voor de kinderkamertjes als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb er in ieder geval geen woorden voor hoe dat gegaan is….
Maar goede gaan nu naar Kind en Toekomst en dat voelt stukken beter!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?